Forside Skive Golfklub

Skive Golfklub er samlingsstedet for mere end 900 aktive medlemmer. Klubben går tilbage til 1973 og har løbende udviklet sig. Kendetegnende for Skive Golfklub er det gode sociale sammenhold og de spillemæssige udfordringer.

OVERVIEW

The site skivegolfklub.dk presently has an average traffic classification of zero (the lower the more users). We have examined twenty pages within the web site skivegolfklub.dk and found fifteen websites interfacing with skivegolfklub.dk. There is one mass media sites enjoyed by skivegolfklub.dk.

SKIVEGOLFKLUB.DK TRAFFIC

The site skivegolfklub.dk is seeing alternating levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for skivegolfklub.dk

Traffic ranking (by month) for skivegolfklub.dk

Traffic ranking by day of the week for skivegolfklub.dk

Himmelbjerg Golf Club

Udvalg, klubber og frivillige. A, B, C og D program. Velkommen til Himmelbjerg Golf Club. Afskaffelse af lokalregel på hul 14.

Norddjurs Golfklub Her kan du spille golf på sommergreens hele året

Her kan du spille golf på sommergreens hele året. Retningslinjer, fortæring af mad og drikke. 9 huller til bedre sundhed. Skifte af medlemskategori, udmeldelse m. div vest, pulje 2. div vest, pulje 4. Herre, kvalifikationsrækken, pulje 30. Gode råde til forældre og tilskuere.

En dejlig bane mellem fjord og skov! - Øland Golfklub

Drikkevand og toiletter på banen. En dejlig bane mellem fjord og skov! GOLFSKOLENS NÆSTE HOLD starter lørdag den 26. 60605740 eller send en mail til kontoret.

Hotel og ferie, restaurant og selskaber, møde og konference- Hotel Strandtangen

T 45 96 760 800. F 45 96 760 900. Overnatning, weekend, ferie og miniferie. A la carte - selskabsmenu.

Store ferieboliger, sommerhuse, feriehuse til 20-36 personer VestjyllandLimfjorden

Her finder du store ferieboliger, feriehuse og sommerhuse op til 36 personer. Vi har mange års erfaring med at udleje til større grupper, så hos os er jeres ferieophold i trygge hænder. Alle feriehusene er indrettet, så de bedst muligt opfylder store lejergruppers krav til madlavning, sovepladser, aktiviteter og underholdning.

WHAT DOES SKIVEGOLFKLUB.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of skivegolfklub.dk Mobile Screenshot of skivegolfklub.dk Tablet Screenshot of skivegolfklub.dk

SKIVEGOLFKLUB.DK SERVER

We found that a lone root page on skivegolfklub.dk took seven hundred and sixty-one milliseconds to come up. Our web crawlers could not observe a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site not secure.
94.231.106.216

BROWSER IMAGE

We discovered that skivegolfklub.dk is employing the Microsoft-IIS/7.5 os.

Forside Skive Golfklub

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site has the following in the web page, "Guide indberetning af scorekort via portaltouch." We noticed that the web site also stated " Overnatning i Skive og omegn." It also stated " Prøv golf i Skive GK. Hvornår får jeg DGU-kortet? Spar Nord Brønderskev Open 2015. Skive Golf Festival - uge 28." The header had golf as the highest ranking keyword. This keyword was followed by golfbane, golfklub, and golfturnering which isn't as urgent as golf. The other words the site uses is golfspil.

ANALYZE MORE BUSINESSES

BEST WESTERN Hotel Gl. Skivehus

History The old castle which gave its name to the city. Gift Card and Travel Card. Our rooms are all comfortably furnished with bath, toilet, hairdryer, telephone and minibar. We have lots to offer. Romance, luxury and relaxation. Skivehus, we got it all.

Kørsel og Transport i Skive - Skive Køletransport AS

Vi finder altid en løsning. Vi arbejder med speditører og andre professionelle transportvirksomheder, så vi kan opfylde ethvert transportbehov -. Med egen vaskehal i Højslev kan vi opfylde vores egne høje krav og samtidig tilbyde vask til vores kunder og samarbejdspartnere.

skive kommune

183; Vaccination mod influenza. 183; Aktiviteter og samvær. 183; Kørsel til læge. 183; Motions og træningstilbud. Tilbud til SSH ansatte i skive kommune. 183; Genoptræning efter operation, f. Rygning, kost og motion. 183; Hjælpemidler og tilhørende specialrådgivning. Fyldt 65 år eller derover.